Täna, päeval mil pidi olema sooja kuni 12 kraadi, tegime sõbraga väikse sõidu.
Sõber sõitis minu ühetoruraami riga 13ga ja mina riga 12ga.
Algul oli pisike plaan minna Palmsesse sööma, aga kuna sinna ei viitsinud väga sõita, siis läksime sinna kuhu tee viis.
üritasime sõita vanadel maanteedel, nii et külavahele väga kuskile ei roninud.
Lageda peal olid teed täiesti paljaks sulanud, nii et seal oli lausa lust sõita.Metsavahel aga pidi ikka jalad maas hoidma ei crashi ei paneks.Kõige hullem ongi see pudru mis maas on, isegi jää peal oli parem sõita
Kuid siiski tänase päeva jooksul sulas seda paska ikka hoolega ära.
Üldjoontes kulges sõit viperusteta, küll oli aga mureks riga 12 ketilukk, mille stopperplaat(?) oli taas purunenud,
Kerisin sinna nn postide/pulkade ümber natuke traati, mille sain juhtme seest ja sõit võis jätkuda.
Edasi võtsime plaani liikuda ühe klassivenna juurde, kes elas meiega küllaltki samas kandis.
Temalt saime natuke jämedamat traati ja kuna võrri paagis ulus tuul siis käisime talle ka pinda, et too natuke kütet annaks, lõpuks selle ka saime.
Siis kulgesime Kolka, natuke enne Kolgat otsustas võrri tagumine siselohv oma töölepingu üles öelda, ja seda küllaltki suure pauguga :)
Mis liigub see kulub.
Sõbra majani oli paarsada meetrit sealt, kus võrri rehv otsad andis.Sinna liikusime massinaid lükates.
Sõber koju saadetd, asusin ise ka kodu poole, kuna massin natuke puterdas siis regullisin segukruvi ja sõit koju jätkus.
Võib öelda, et oli küllaltki meeldiv sõit
:D Traadiga ketilukk korda, siselohv ütles töölepingu üles ja segukruvi timmimine kodutee... Päris hea sõnastus läbi loo :D Tubli :D Äge on lugeda :)
ReplyDelete