Saturday, August 27, 2011

natuke kõigest

Niisiis, pole suht ammu miskit kriitseldanud siia
Vahepeal palju bensu karburaatorist maha voolanud...
SL on lõpuks ometi käinud keevituses, vahetatud sai juhipoolne karp ning kõrvalistuja poolt tagumine ots, samuti ehitati uuesti üles tingikohad ja sisemised koopa servad.
Väiksed, näpu otsa suurused augud...kruvikaga neid sorkides tuli neid aina rohkem ja rohkem, lõpuks oligi, et näpuotsa suurune auk oli ja välja tuli lõpuks vahetada 10x10 tükk
Aga suurem osa keevitusest on tehtud
Vaja veel ette keevitada uued need nn kõrvad, mille peale porikas toetub, natuke juhipoolt seest ja siis on valma ka
Siis mootor maha ja käikarid, jutud ka minema
Hetkel on veel dilemma kas värvin ise või saadan värvali juurde.Ise teha oleks muidugi sitaks odavam.
Ja hetkel SL ootabki millal ma taas käe külge paneks...

Teised mossed, 412 ja 4 tuli...4 tuli sõidab, aga keskmine sumpa pütt mädanes alt ära ja tänu sellele hääled jõhkrad.
Loodan selle lähiajal uue saada


No comments:

Post a Comment